laupäev, 14. juuni 2008

Tark mees käe peal

Peale pikka hankekonkurssi sai koju toodud Suunto T3C randmearvuti koos GPS-seadmega. Määravaks said ta oskused (kõik, mida mina vajan) ja GPS-iga komplekti normaalne hind. Esialgu käivad tema võimalused minu tarkusest üle, pean end sellest raamatukuhjast läbi närima.
Igatahes saan nüüd jälgida südametööd ning trenni kiirusi ja läbitud vahemaid, olgu siis tegemist avaveeujumise, rattasõidu, jooksu, rulluisutamise, suusatamise või millega iganes.
Vöörihm on tal mõnus, ootasin tükk aega uue mudeli saabumist, sellel pole seda pikka kanget osa, on pehme rihm ja vaid väike plaat keskel.
GPS-seadme võib panna rihmaga käele, klõpsuga vööle või kasvõi taskusse.



Triatloni karikasarja esimese etapi täna Pühajärvel jätsin siiski vahele. Ma ei olnud väga kindel oma achilleuses, esimene etapp on kohe pikkade distantsidega ja jooksuvorm ikka nigel ka, olen ju oma jalga hoidnud.
Läksin tegin väikeseks enesekontrolliks hoopis Harku järve jooksu kaasa. Kergelt, keskmise pulsiga täpselt 130. Jalg pidas väga hästi vastu, kõik oli ok. Jooksin distantsi teise poole 3 minutit kiiremini kui esimese ja ikka oli kõik korras, achilleus ei andnud tundagi.
Hee, nüüd ma tean täpselt, et distantsi 33 minutist oli mu pulss 1. tsoonis ( 60-70% maksimumist) 5 minutit, 2. tsoonis 25 minutit, 3. tsoonis 2 minutit , üle 90% ei olnud, alla 60% 1 minut.
Rahvast oli palju, purretele kogunesid päris pikad järjekorrad. Stardikoridoris seisin ka päris pikalt, soojendusega saadud pulss vajus stardi hetkeks ära.

Sellise kaelaehte said kõik lõpetajad.

Kommentaare ei ole: