teisipäev, 20. veebruar 2007

Kissude eri jätkub

Tegelikult ei suurt midagi uut. Mis ongi ilmselt hästi, sest kõik on järelikult korras.
Lapsed teevad peale eelmises jutus loetletud tööde ka tsirkust. Nalja saab.
Kõik saame hästi läbi, ainult Brandy solvus Kertu peale, kui Kertu ütles, et tal on oranžid juuksed. Peni vaatas üle õla mulle otsa maailma õnnetu näoga ja kui ma raputasin pead, et ei ole, ei ole oranžid, tormas mind kallistama.

Mina olin Krissu autos täitsa blond. Seisan bensukas (jajah, diislikas) ja otsin ja otsin ja otsin nuppu, millega kütusepaagi korgi kaant avada. Isegi pakiruumi vaatasin. No nii piinlik, teised juba selja taga, mine või kaebama. Mingis meeltesegaduses läksin siiski näpuga seda korgi luuki toksima. Nojah ...

Praegu sajab laia lund, tulge aga tagasi suusatama, aitab soolases merevees ligunemisest.

1 kommentaar:

Mari ütles ...

Ma kirjutan ka Kissudele siia, siis pole mitmest kohast vaja vaadata :)
Meil pole ka midagi erilist juhtunud, sellepärast me sellised nirud vastajad.
Noh, Maria lasteaianädal oli teistmoodi, aga sellest saad minu blogist lugeda.
Kissu, kui sa tahad, siis saada mulle paroolid ja ma panen ise blogisse sinu Bali teksti üles, äkki iss saadab selle mms pildi ka.

Aga muidu ikka mõtetes teiega ja ootame uusi muljeid.